فرق رزیدانس و سیته

فرق رزیدانس و سیته

امروزه در ترکيه کلمات مختلفي براي آپارتمان ها استفاده مي‌شود که نياز است قبل از خريد ملک به معناي آن توجه کنيد. در این مقاله فرق رزیدانس و سیته را بررسی خواهیم کرد. براي بسياري ممکن است انواع آپارتمان در ظاهر شبيه به هم باشند اما در واقع تفاوت‌هاي عمده اي با هم دارند . يک از مهم ترين آنها رزيدانس‌ها مي‌باشد .

رزيدانس چيست ؟

رزيدانس ، تک برج‌هايي هستند که در چند سال اخير ساخت و ساز آنها در ترکيه مد شده است ، در ساخت اين نوع آپارتمان‌ها از مصالح مدرن‌تر و مرغوب‌تري نسبت به ديگر انواع آپارتمان در ترکيه ، استفاده مي‌شود .

رزيدانس ها داراي نگهباني ، سيستم آنتن ، سيستم تهويه مرکزي و امکانات رفاهي هستند اما فضاي سبز و محوطه ندارند . شارژ ماهانه در رزيدانس ها گرانتر از سيته ها مي‌باشند .

رزيدانس ها واحد آپارتماني لوکس هستند که با جديد‌ترين تکنولوژي ها ساخته‌شده ، امکانات بالايي دارند و شما در آن خدماتي همچون هتل دريافت مي‌کنيد .

امنيت در اين خانه‌ها بسيار بالاتر از واحد‌هاي ديگر است و به صورت مبله عرضه مي‌شود .

از ديگر ويژگي‌هاي رزيدانس يک تيم تاسيساتي به صورت 24 ساعته در محل است و خدمات نظافت در منزل شما توسط کارکنان آنجا صورت مي‌گيرد . در واقع زندگي در رزيدانس يعني زندگي در آپارتمان لوکس خودتان با در اختيار داشتن خدمات يک هتل 5 ستاره …

شارژ ماهيانه رزيدانس ها نسبت به ديگر آپارتمان ها بالا‌تر مي‌باشد .

شما با زندگي در رزيدانس‌ها امنيت خاطر بيشتري خواهيد داشت و زمان خود را صرف امور روزمره تلف نخواهيد کرد .

براي مثال در صورت مشکل براي آسانسور ساختمان‌ها تيم تاسيساتي در رزيدانس‌ها مشکل را به سرعت رفع خواهد کرد ، که همين مشکل شايد در آپارتمان‌هاي ديگر زمان بيشتري ببرد .

سیته

سیته به مجموعه نرمال آپارتمان‌ها یا مجموعه برج‌ها یا مجموعه ویلا‌ها و یا مجموعه‌ی ترکیبی از انواع آپارتمان در ترکیه گفته می‌شود که در فضای تحت کنترل و غیر قابل عبور برای غیر از ساکنین مجموعه و دارای فضای سبز و امکانات رفاهی است. نوع امکانات رفاهی و مصالح به کار رفته در سیته ها بستگی به قدرت سازنده و سطح ساخت محله دارد.

در اکثر سیته‌ها سیستم گرمایشی پکیچ می‌باشد که داخل هر واحد و به صورت مجزا قرار گرفته است. هر چند ممکن است در بعضی از سیته‌ها سیستم گرمایشی مرکزی داشته باشیم. سیستم سرمایشی هم در سیته ها به صورت اسپیلت است که معمولا خرید و نصب آن به عهده خریدار می‌باشد.

شما مي‌توانيد براي اجاره رزيدانس در استانبول به الوميگرنت مراجعه کنيد .

 

پیوست به گفتگو

مقایسه ملک ها

مقایسه