تفاوت رزیدانس و سیته

تفاوت رزیدانس و سیته

تفاوت رزیدانس و سیته در چیست؟ در کشور ترکیه در زمینه ملکی از کلماتی همچون رزیدانس، سیته و نرمال آپارتمان استفاده می شود. در این مقاله به تفاوت رزیدانس و سیته در کشور ترکیه می پردازیم. 

تفاوت رزیدانس و سیته

رزیدانس

رزيدانس ، برج‌هايي هستند که در چند سال اخير ساخت و ساز آنها در ترکيه زیاد شده است ، علاوه بر اینکه در ساخت اين نوع آپارتمان‌ها از مصالح مدرن‌تر و مرغوب‌تري استفاده مي‌شود، امکانات رفاهی و امنیتی این برج ها نیز کامل تر و لوکس تر می باشد. 

همان طور که بیان کردیم رزيدانس ها داراي سیستم امنیتی بالا، امکانات رفاهي لوکسی هستند و به همین دلیل در رزیدانس ها میزان شارژ واحدها یا همان آیدات نسبت به سیته ها بالاتر می باشد.

اغلب رزیدانس ها علاوه بر امنیت بالا دارای خدمات هتلینگ نیز می باشند و در همان سطح از هتلهای لوکس و چند ستاره سرویس ها و خدمات ویژه ای را برای ساکنین رزیدانس ارائه می دهند. 

خرید آپارتمان از رزیدانس در ترکیه

رزیدانس های لوکس زیادی در استانبول ساخته شده اند که از جمله ی آنها می توان به رزیدانس اسکای لند، کوواسار، رزیدانس لاکچری عمار اشاره کرد. اگر قصد خرید آپارتمان در رزیدانس دارید و علاقه مند به زندگی در برج های لوکس در استانبول هستید می توانید با مشاوران شرکت الومیگرنت در ارتباط باشید تا براساس بودجه ی مد نظر شما بهترین فایلها را برای شما ارائه دهند.

سیته

سیته به مجموعه از بلوکهایی گفته می شود که در یک فضای بسته و کنترل شده قرار دارند. این بلوک ها می توانند به صورت آپارتمان های چند طبقه، برج ها و واحد های ویلایی باشند. سیته ها نیز همانند رزیدانس ها دارای امکانات رفاهی و امنیتی می باشند.

خرید آپارتمان از سیته در ترکیه

سیته ها فضای سبز بیشتری نسبت به رزیدانس ها دارند که این مورد را می توان از تفاوت رزیدانس و سیته بشمار آورد. براساس سطح سیته ها امکانات رفاهی هم متفاوت می باشند. در اغلب سیته هایی که در چندین سال اخیر ساخته شده اند امکاناتی همچون استخر، باشگاه بدنسازی، پارک بازی کودکان وجود دارد ولی در اغلب سیته های قدیمی استخر و یا باشگاه بدنسازی احداث نشده است. 

میزان شارژ ساختمان در سیته ها نسبت به نرمال آپارتمان ها بالاتر و از شارژ یا همان آیدات رزیدانس ها پایین تر می باشد. براساس امکاناتی که در سیته ها وجود دارد و براساس تعداد واحدها میزان شارژ هر واحد متفاوت می باشد. در سالهای اخیر خرید و فروش واحدهای آپارتمانی که در داخل سیته ها قرار دارند نسبت به واحدهای نرمال آپارتمان بیشتر شده است. 

اغلب بدلیل امنیت بالا و امکانات رفاهی داخل سیته ها خریداران و سرمایه گذاران تمایل زیادی به خرید آپارتمان در سیته ها را دارند. 

از بهترین سیته های شهر استانبول می توان به وادی استانبول تراس، وادی استانبول پارک، چاملی وادی و نیشانتاشی کورو اشاره کرد.اگر قصد خرید آپارتمان در سیته های شهر استانبول را دارید می توانید با مشاوران شرکت الومیگرنت در ارتباط باشید. ما بهترین فایلها را با بهترین قیمت ها برای شما معرفی میکنیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر و بهره مندی از مشاوره رایگان با کارشناسان مجرب شرکت الومیگرنت می توانید با ما تماس بگیرید. 

پیوست به گفتگو

مقایسه ملک ها

مقایسه