منطقه بشیکتاش استانبول و بررسی قیمت ملک در سال 2024 میلادی

منطقه بشیکتاش استانبول

منطقه بشیکتاش استانبول در بخش اروپایی شهر استانبول واقع شده است. منطقه بشیکتاش از سمت غرب به منطقه شیشلی و کائیتهانه، از سمت جنوب غربی به منطقه بی اوغلو و از سمت شمال به منطقه سارییر احاطه شده است.

معرفی منطقه بشیکتاش استانبول

منطقه بشیکتاش به مساحت 18 کیلومتر مربع بوده و دارای خط ساحلی به طول 8.4 کیلومتر می باشد. براساس آمار سال 2020 میلادی تعداد جمعیت این منطقه برابر 176 هزار و 513 نفر می باشد. اگرچه منطقه بشیکتاش یکی از مناطق کوچک استانبول است ولی دارای راههای ارتباطی بین دو قاره بنام پل 15 تموز و پل فاتیح سلطان مهمت می باشد. براساس تحقیقات انجام شده توسط وزارت صنعت و فناوری جمهوری ترکیه، منطقه بشیکتاش به عنوان سومین منطقه توسعه یافته کشور ترکیه انتخاب شده است.

معرفی منطقه بشیکتاش استانبول

نام فعلی منطقه از beştaş به معنی پنج تیر سنگی گرفته است پنج تیر سنگی که بارباروس حایرالدین پاشا برای بستن کشتی های خود نصب کرده بود. این منطقه در سال 1930 میلادی از منطقه بی اوغلو جدا شد و به منطقه ای مستقل تبدیل شد. شهرداری بشیکتاش در سال 1984 میلادی تأسیس شد. منطقه بشیکتاش دارای 23 محله می باشد که یکی از مشهورترین محله های منطقه محله ی ببک نام دارد. قیمت ملک در محله ی ببک بشیکتاش هر متر مربع برابر 109 هزار لیر می باشد.

منطقه بشیکتاش یکی از مرکزی ترین مناطق استانبول بوده و دارای دسترسی های زیادی می باشد. وجود ایستگاههای اتوبوس، مترو و حتی اسکله ها در این منطقه دسترسی را برای مردم راحتتر کرده است. ایستگاه های دریایی منطقه بشیکتاش یکی از راههای رفت و آمد مردم از سمت اروپایی به آسیایی هستند.

وضعیت ساخت و ساز و قیمت ملک در بشیکتاش، سال 2024 میلادی

منطقه بشیکتاش یکی از مناطق اصیل استانبول می باشد. این منطقه در مرکز شهر استانبول قرار داشته و دارای دسترسی بسیار عالی به تمام نقاط شهر می باشد. ارزش ملکی منطقه بشیکتاش نسبت به مناطق همسایه ی این منطقه، بسیار بالا می باشد. یکی از گرانترین و با ارزش ترین محله های منطقه بشیکتاش، ببک می باشد. در بررسی قیمت ملک در بشیکتاش، در حالت کلی میانگین قیمت هر مترمربع ملک در منطقه ی بشیکتاش در ساختمان های صفر برابر 112 هزار و 500 لیر و میانگین قیمت هر مترمربع ملک در منطقه ی بشیکتاش با در نظر گرفتن کل ساختمان های منطقه برابر 87 هزار و 777 لیر می باشد. درصد افزایش قیمت ملک (با در نظر گرفتن کل ساختمان ها) نسبت به سال گذشته (2023) در حدود 42.64 درصد می باشد.

نمودار افزایش قیمت ملک در منطقه بشیکتاش

حال با توجه به جدول زیر می توانید میزان عددی افزایش قیمت هر مترمربع ملک در منطقه بشیکتاش استانبول را بررسی نمایید. با توجه به آمار عددی نمایش داده شده در جدول زیر می توان بیان کرد که این منطقه هر سال افزایش چشمگیری در قیمت ملک داشته و خواهد داشت.

درصد افزایش قیمت ملک در بشیکتاش

خرید ملک در منطقه بشیکتاش استانبول

اگر قصد خرید ملک در بشیکتاش را دارید، بهترین پیشنهاد خرید از پروژه های در حال ساخت می باشد. بدلیل اینکه قیمت واحدها در پروژه های در حال ساخت نسبت به ملک های منطقه پایین تر می باشد و جهت سرمایه گذاری بسیار مناسب می باشد. پروژه رفرانس بشیکتاش یکی از پروژه هایی است که ما برای سرمایه گذاری پیشنهاد میکنیم. این پروژه توسط شرکت معتبر کیلر در حال ساخت می باشد. شرکت کیلر تجربه ی بسیار زیادی در امر ساخت و ساز در کشور ترکیه را دارد و چندین پروژه در مناطق مختلف شهر استانبول ساخته است.

ویلاهای منطقه بشیکتاش از ارزش بسیار بالایی در کل شهر استانبول دارند. منظره ی زیبا و اصالت منطقه یکی از دلایل انتخاب ویلاهای منطقه بشیکتاش می باشد. اگر قصد خرید ویلا در منطقه بشیکتاش علی الخصوص محله ی ببک را دارید می توانید با شرکت ما تماس گرفته و فایلهای پیشنهادی و لوکس را دریافت نمایید. کارشناسان ملکی شرکت الومیگرنت با ارائه بهترین مشاوره ها و فایلهای لوکس، در انتخاب بهترین ملک برای زندگی و سرمایه گذاری به شما کمک خواهند کرد.

پیوست به گفتگو

مقایسه ملک ها

مقایسه