املاک دست دوم فروشی

خانه آینده خود را انتخاب کنید

املاک دست دوم فروشی به چه املاکی گفته می شود؟

املاک دست دوم فروشی در ترکیه به ملک‌ هایی اشاره دارد که قبلاً توسط شخص دیگری به مالکیت گرفته شده و در حال حاضر برای فروش مجدد موجود هستند. این املاک می‌ توانند آپارتمان‌ ها، خانه‌ ها، ویلا ها، عرصه ها یا دیگر انواع ملکی باشند که مورد فروش قرار گرفته‌اند. این املاک می توانند واحدهای صفر باشند که از آن ملک استفاده ای نشده است به عبارتی دیگر منظور از دست دوم بودن ملک، دست دوم بودن سند ملک می باشد که قبلا به نام شخص دیگری انتقال داده شده است.

مزایا و معایب خرید ملک دست دوم در ترکیه

املاک دست دوم فروشی دارای مزایا و معایبی می باشد. از مزایای ملک های دست دوم می توان به ارزان تر بودن ملک های دست دوم اشاره کرد. این ملک ها نسبت به پروژه های فروشی که از طرف سازنده ها به فروش می رسند، ارزان تر می باشند. همچنین تمامی ملک های دست دوم که به فروش می رسند به حالت آماده ی سکونت می باشند و تمامی امکانات و بخش های واحد به صورت آماده و قابل استفاده تحویل داده می شود. 

در مقابل مزایای املاک دست دوم فروشی این ملک ها دارای معایبی نیز هستند. یکی از این معایب نقدی بودن خرید خواهد بود، یعنی در این نوع ملکها زمان زیادی برای خریدار جهت تسویه حساب داده نمی شود و ملک به صورت اقساطی فروخته نمی شود.

اگر قصد خرید ملک دست دوم در ترکیه دارید باید موقع خرید ملک حتما از مشاور ملکی مجرب کمک بگیرید. قوانین ترکیه بسیار متفاوت از قوانین خرید ملک در ایران می باشد و ندانستن این قوانین می تواند مشکلات زیاد و جبران ناپذیری برای شما ایجاد کند. در معاملات ملکی املاک دست دوم به دلیل اینکه طرف مقابل قرارداد شخص می باشد باید قراردادی که تنظیم می شود قرارداد اصولی و با معتبری باشد.

پس از امضای قرارداد با فروشنده ی ملک و قبل از انجام هرگونه واریزی، حتما باید مدارک ملک از نظر داشتن هرگونه بدهی، ایپوتک، بدهی مالیاتی و نوع سند از ادارات مربوطه بررسی شود. در شرکت الومیگرنت تمامی مراحل خرید توسط وکلای مجرب ترک بررسی می شود تا امن ترین و بهترین خرید در کشور ترکیه داشته باشید.

شرایط پرداخت هنگام خرید املاک دست دوم

شرایط و نحوه ی پرداخت در پروژه ها و ملک های دست دوم متفاوت می باشد. بعد از ثبت قرار داد و نوتری کردن قرارداد با پروژه ها، تمامی روند تا تحویل سند توسط شرکتهای سازنده صورت میگیرد و شما باید حتما قبل از روز سند و براساس پلن پرداختی که در قرارداد ثبت شده است، پرداختی هایتان را به حساب شرکت سازنده انجام دهید. ولی در ملک های دست دوم بعد از پرداخت بیعانه، فروشنده باید اقدامات لازم را برای اخذ راندوو از اداره ی سند جهت بنام زدن سند را انجام دهد.

در روز مشخص شده برای امضای سند نیز حتما باید خریدار نسبت به واریز کل مبلغ معامله شده برای خرید ملک را به حساب شخص فروشنده واریز کند تا امور انتقال سند انجام پذیرد. توصیه ما این است که در هنگام خرید املاک دست دوم فروشی حتما انتقال کل مبلغ معامله شده را در روز سند انجام دهید.

روند کامل خرید ملک در ترکیه را می توانید از مقاله ی خرید ملک در ترکیه مطالعه بفرمایید تا آگاهی نسبی به روند خرید در کشور ترکیه را داشته باشید.

شرکت الومیگرنت با توجه به تجربه ی درخشانی که در امر خرید و فروش ملک در ترکیه را دارد می تواند بهترین فایلهای دست دوم را با بهترین و مناسب ترین قیمت به مشتریان عزیز ارائه دهد. ما قبل از معرفی فایل های دست دوم به مشتریان عزیز، فایلها را توسط وکلای الومیگرنت بررسی می کنیم تا مشکلی در روند خرید و انتقال سند نداشته باشیم.

شما می توانید تمامی فایلهای دست دوم شرکت را بررسی نمایید و اگر درخواست خرید ملکی با بودجه خاصی را داشتید با مشاوران شرکت الومیگرنت در ارتباط باشید. 

جهت ارتباط با کارشناسان شرکت الومیگرنت، فرم زیر را پر نمایید. 


مقایسه ملک ها

مقایسه