منطقه بیلیکدوزو استانبول و بررسی قیمت ملک در بیلیکدوزو

منطقه بیلیکدوزو استانبول

منطقه بیلیکدوزو استانبول یکی از مناطق غربی استانبول است. این منطقه از سمت جنوب با دریای مرمره، از سمت شرق با منطقه آوجیلار، از سمت غرب با منطقه بویوکچکمجه و از سمت شمال با منطقه اسنیورت همسایگی دارد.

معرفی منطقه بیلیکدوزو استانبول

مساحت منطقه بیلیکدوزو استانبول برابر 38 کیلومتر مربع می باشد. از نظر بافت شهری در این منطقه ساختمان های زاغه نشین نسبت به مناطق دیگر استانبول بسیار کم می باشد. براساس آمارگیری انجام شده حدود 40 درصد ساکنین این منطقه دارای تحصیلات دانشگاهی می باشند. این منطقه یکی از بهترین منطقه های غرب استانبول بشمار می آید. وجود پارک بزرگ یاشام وادیسی در بیلیکدوزو، فضای سبز و دلنشینی به این منطقه بخشیده است.

سکونت در این منطقه به قرن هفتم قبل از میلاد بر می گردد بطوری که در آن زمان یونانی ها در آنجا سکونت داشتند. منطقه بیلیکدوزو پس از فتح استانبول زیر حکومت عثمانی قرار گرفت. در دوره های عثمانی و بیزانس در این منطقه نیروهای ارتشی اسکان داشتند به همین دلیل در این منطقه هیچ سکونتگاه متراکمی وجود نداشت.

معرفی منطقه بیلیکدوزو استانبول

منطقه بیلیکدوزو مهاجران زیادی را پذیرفت و شروع به رشد کرد، بعد از وقوع زلزله ی سال 1999 میلادی این منطقه مورد استقبال زلزله زده هایی که در ساختمان های قدمی زندگی میکردند، قرار گرفت و مردم برای ساخت واحدهای نوساز به این منطقه پناه آوردند. با احداث خط متروبوس موجو دوم مهاجرت نیز بوقوع پیوست. با توجه به اینکه در این منطقه مهاجران زیادی وجود دارد ولی از نظر فرهنگی در سطح بالایی قرار داشته و اختلاف طبقاتی در این منطقه دیده نمی شود. محبوبیت Beylikdüzü اخیراً بسیار افزایش یافته است و به مرکز جذب سرمایه گذاری مسکن واجد شرایط تبدیل شده است.

منطقه بیلیکدوزو دارای 10 محله می باشد که از بهترین محله های این منطقه می توان به محله ی ادنان قهوه چی و جمهوریت اشاره کرد.تعداد جمعیت منطقه بیلیکدوز طی آمار سال 2020 میلادی برابر 365 هزار و 572 نفر می باشد.

غرب استانبول - بیلیکدوزو

در منطقه بیلیکدوزو استانبول مراکز خرید متنوعی وجود دارد و با توجه به وجود خط متروبوس که تا انتهای منطقه بیلیکدوزو نیز ادامه دارد، دسترسی به تمام نقاط شهر راحتتر می باشد.

وضعیت ساخت و ساز و قیمت ملک در بیلیکدوزو، سال 2023

بدلیل بافت شهری منظم و ساختمان های نوساز و تمیز این منطقه را به یکی از مناطق قابل سرمایه گذاری تبدیل کرده است. بسیاری از شهروندان و سرمایه گذاران خارجی این منطقه را برای سرمایه گذاری انتخاب می کنند. آرام بودن منطقه و دسترسی های خوب و همچنین وجود ساحل زیبای دریای مرمره نیز می تواند علتهای پیشرفت این منطقه تا الان باشد.

در بررسی قیمت ملک در بیلیکدوزو، در حالت کلی میانگین قیمت هر مترمربع ملک در منطقه بیلیکدوزو در ساختمان های صفر برابر 27 هزار و 460 لیر و میانگین قیمت هر مترمربع ملک در منطقه بیلیکدوزو با در نظر گرفتن کل ساختمان های منطقه برابر 27 هزار و 272 لیر می باشد. درصد افزایش قیمت ملک (با در نظر گرفتن کل ساختمان ها) نسبت به سال گذشته (2022) در حدود 56 درصد می باشد.

قیمت ملک در بیلیکدوزو

با توجه به جدول زیر می توان میزان عددی افزایش قیمت هر مترمربع ملک در منطقه بیلیکدوزو استانبول را بررسی نمود. با توجه به آمار جدول زیر ارزش ملک در طی سالهای اخیر افزایش قابل توجهی داشته است.

میزان عددی افزایش قیمت هر مترمربع ملک در منطقه بیلیکدوزو استانبول

خرید ملک در منطقه بیلیکدوزو استانبول

اگر قصد خرید ملک در منطقه بیلیکدوزو استانبول را دارید برای شما پروژه هایی از سازنده های معتبر در این منطقه را پیشنهاد میکنیم. پروژه های در حال ساخت همیشه بیشترین سود دهی را برای خریداران به همراه داشته است. به همین دلیل در اگر قصد سرمایه گذاری در کشور ترکیه را دارید پیشنهاد میکنیم نسبت به پیش فروش پروژه ها اقدام نمایید. از پروژه های معتبر و با کیفیت منطقه ی بیلیکدوزو می توان به رفرانس بیلیکدوزو، لیلیا گاردن، کرلانگیچ اولر اشاره کرد.

شما می توانید برای دریافت آفرهای ویژه فروشی از پروژه ها با کارشناسان شرکت الومیگرنت در ارتباط باشید. شرکت الومیگرنت ارائه دهنده ی بهترین فایلهای دست دوم و معرفی بهترین پروژه های استانبول در خدمت مشتریان عزیز می باشد.

پیوست به گفتگو

مقایسه ملک ها

مقایسه