بهترین منطقه برای خرید ویلا در ترکیه

بهترین منطقه برای خرید ویلا در ترکیه

در این مقاله در مورد بهترین منطقه برای خرید ویلا در ترکیه می پردازیم. وقتی صحبت از املاک لوکس استانبول می‌شود، ویلا‌ها در صدر فهرست انتخاب افراد قرار می‌گیرد. محله‌های ویلایی در مناطق زیادی در شهر استانبول ترکیه قرار دارد که می‌توانید یکی از آن‌ها را برای خرید خود انتخاب کنید. ویلا‌هایی که در استانبول وجود دارند با طراحی شگفت انگیز، مساحت بزرگ و تجهیزات مدرن متمایز می‌شوند. مشخص است که قیمت ویلا‌ها با توجه به خدماتی که ارائه می‌دهند و موقعیت مکانی که دارند متفاوت است، اما به طور کلی در مقایسه با دیگر خانه‌ها در استانبول ترکیه از قیمت بالا‌تری برخوردار می‌باشند.

معرفی بهترین مناطق ویلایی در استانبول ترکیه

معروف ترین محل‌ها برای خرید ویلا در ترکیه عبارتند از، مناطق سیلیوری، شیشلی، بیلیکدوزو، زیتون بورنو، ماسالاک و تمام مناطقی که در ناحیه تنگه بسفر قرار دارند.

منطقه ویلایی بیلیکدوزو

بیلیکدوزو محله ویلایی استانبول و یکی از مناطق اروپایی این شهر است که حدود ۴۰ کیلومتر از مرکز شهر استانبول فاصله دارد. بیلیکدوزو حومه‌ای زیبا در استانبول است که در مقایسه با سایر حومه‌های این استان از نظر توسعه شهری از کیفیت بالاتری برخوردار می‌باشد و با خیابان‌های وسیع و فضا سبزش مطابق به اخرین استاندارد‌های اروپا در حال توسعه است.

منطقه سیلیوری

سیلیوری محله ویلایی استانبول در بخش اروپایی است. این منطقه، در غرب دریاچه بویوکچکمجه و همچنین شهرداری بویوکچکمجه است. منطقه سیلیوری علاوه بر مناظر جذاب دریا، مناظر دیدنی و محیط خاص خود شناخته شده است، که ترکیبی متمایز از آرامش و زیبایی حومه روستایی با توسعه و مدرنیته شهر در یک قاب ارائه کند.

منطقه شیشلی

شیشلی یکی از ۳۹ منطقه اصلی استانبول در بخش اروپایی شهر است. اگر چه کنار دریا نیست، اما در خروجی پل بسفر قرار دارد که آسیا را به اروپا متصل می‌کند. از بهترین محله ویلایی استانبول است که توسط تعدادی از مناطق معروف و مهم مانند لونت ، بشیکتاش و فاتح احاطه شده است.

منطقه زیتون بورنو

منطقه زیتون بورنو در قلب استانبول قرار دارد. با توجه به این موقعیت مرکزی، زیتون بورنو مکانی منحصر به فرد برای کسانی است که به دنبال خرید ملک تجاری هستند. منطقه زیتون بورنو در حالی که از جنوب به دریای مرمره مشرف است، در شرق فاتح، در شمال بایرام پاشا، غرب باکرکوی و در شمال غرب استان اسنلر قرار دارد.

ارزش ملک در سال‌های اخیر به دلیل پروژه‌های ویلایی متعددی که در کنار دریایی مرمره و مشرف به منطقه توپکای ساخته شده‌اند رو به افزایش می‌باشد.

منطقه اسکودار

منطقه اسکودار یکی از مناطق آسیایی استانبول است که در قسمت غربی قاره آسیا، به ویژه در لبه کانال استراتژیک بسفر واقع شده است. وجود این مناطق حیاتی مهم‌ترین فرصت‌های سرمایه گذاران املاک در استانبول، به ویژه ویلا‌های روی دریا در منطقه آسیایی استانبول وجود دارند.

پیوست به گفتگو

مقایسه ملک ها

مقایسه