بهترین هتل های استانبول

بهترین هتل های استانبول

در این مقاله به معرفی بهترین هتل های استانبول می پردازیم. بدون شک، شهر استانبول مقصد مسافرتی بسیاری از گردشگران و مسافران از سرتاسر جهان می‌باشد. در واقع، این شهر سالیانه پذیرای مهمانان بسیاری از سراسر جهان می‌باشد و از همین رو دولت و مسئولان ترکیه در سال‌های اخیر اقدامات زیادی را برای رفاه حال مسافران انجام داده‌اند. یکی از اصلی‌ترین بخش‌هایی که می‌توان در این زمینه نام برد، هتل‌های استانبول می‌باشد.گردشگران این شهر باید قبل از ورود و سفر به این شهر باید با برخی از بهترین هتل های استانبول آشنا باشند.

معرفی بهترین هتل های استانبول

هتل سلطان احمد

این هتل یکی از شاخص‌ترین هتل‌های ۵ ستاره استانبول از نظر طراحی و دکوراسیون داخلی به شمار می‌رود. اگر چه این هتل به تازگی و در سال ۲۰۱۷ ساخته شده است، اما پس از گذشت تنها چند سال به یکی از محبوب‌ترین و بهترین هتل‌های ترکیه تبدیل شده است. این هتل، در منطقه معروف سلطان احمد، ۱۰ دقیقه پیاده تا مسجد آبی استانبول واقع شده است و بسیاری از مهمانان این هتل، آن را شیک‌ترین و لوکس‌ترین هتل استانبول می‌دانند.

هتل سلطان احمد

هتل سوهو هاوس استانبول

استخر روی بام هتل ۵ ستاره سوهو هاوس استانبول را می‌توان یکی از ملاک‌های جذاب این هتل به شمار آورد، به دلیل معماری منحصر به فرد و برخورداری از فضاهای خاص، این هتل در بین خانم‌ها نیز از اهمیت بالایی برخورد دار است و بین آن بسیار پر طرفدار می‌باشد. سوهو هاوس استانبول در منطقه بی اوغلو واقع شده است و دارای ۳ ساختمان اصلی می‌باشد.

هتل سوهو هاوس استانبول

عمارت Six Senses Kocatas Mansions

طراحی داخلی خیره کننده و فضای آرامش بخش این هتل ۵ ستاره را در هیچ هتلی نمی‌توانید تجربه کنید. هتل Six Senses Kocatas Mansions در استانبول و ۹ کیلومتری پارک ایستینیه قرار دارد که دارای عمارت‌های بزرگ بازسازی شده و متعلق به دوره عثمانی با چشم انداز‌های شگفت انگیز است.

عمارت Six Senses Kocatas Mansions

هتل سودیه

هتل سودیه که در امتداد ساحل سودیه و خیابان معروف بغداد قرار گرفته است، موقعیت مکانی عالی در کنار دریایی مرمره در سمت آسیایی شهر استانبول را به مهمانان ارائه می‌دهد. میهمانان این هتل ۴ ستاره لوکس می‌توانند از مناظر خیره کننده دریا و جزایر پرنس از تراس آن لذت ببرند. خیابان شلوغ بغداد که دارای فروشگاه‌هایی با برند‌های لوکس متعدد می‌باشد تنها دو دقیقه با این هتل فاصله دارد.

هتل سودیه

هتل اورینت بانک استانبول

این هتل یکی از لوکس ترین هتل‌های ۵ ستاره استانبول به شمار می‌رود که در مارس سال ۲۰۲۱ افتتاح شد. هتل اورینت بانک، با بازار ادویه استانبول تنها ۲۰۰ متر فاصله دارد و به راحتی با استفاده از مترو قابل دسترس می‌باشد.

هتل اورینت بانک استانبول

عمارت ایاصوفیه استانبول

عمارت ایاصوفیه استانبول نیز یکی از آرامش‌بخش‌ترین و بهترین هتل‌های استانبول به شمار می‌رود، به طوری که این عمارت یک مکان عالی و محبوب در بین زوج‌ها می‌باشد. خیابانی که هتل عمارت ایاصوفیه استانبول در آن قرار دارد با ردیفی از درختان زیبا تزئین شده است و به خاطر خانه‌های تاریخی‌اش که با زیبایی خیره کننده گل‌ها و بوی با طراوت آن در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند، شناخته می‌شود.

عمارت ایاصوفیه استانبول

گلنز پالاس استانبول

یکی از بهترین هتل‌های استانبول به شمار می‌رود که دارای رستوران در پشت بام و امکانات نظیر مرکز تناسب اندام، بار و چشم انداز دریا می‌باشد. موقعیت مکانی قرار گیری هتل، در ۲ کیلومتری مرکز کنگره استانبول واقع شده است و دارای امکاناتی از جمله رستوران، پذیرش ۲۴ ساعته و سرویس اتاق به همراه وای‌فای رایگان می‌باشد.

گلنز پالاس استانبول

پیوست به گفتگو

مقایسه ملک ها

مقایسه