منطقه آتاشهیر استانبول و بررسی قیمت ملک در سال 2024 میلادی

منطقه آتاشهیر استانبول

منطقه آتاشهیر استانبول در بخش آسیایی قرار دارد. منطقه آتاشهیر از سمت جنوب غربی به منطقه کادیکوی ، از سمت غرب به منطقه اسکودار، از سمت شمال به منطقه عمرانیه، از سمت شرق به منطقه سانجاک تپه و از سمت جنوب شرقی به منطقه مالتپه احاطه شده است.

منطقه آتاشهیر استانبول

معرفی منطقه آتاشهیر استانبول

شهرداری منطقه آتاشهیر در سال 2009 میلادی تاسیس شد. شهرداری و اداره پلیس آتاشهیر در منطقه بارباروس آتاشهیر قرار دارند. تعداد جمعیت این منطقه براساس آمار سال 2020 میلادی برابر 422 هزار و 594 نفر می باشد. این منطقه دارای 17 محله می باشد. وجود مرکز فینانس استانبول در این منطقه رونق خیلی خوبی به ملک های منطقه داده است.

در سال 2019 میلادی که پروژه متروپل افتتاح گردید منطقه آتاشهیر بلندترین ساختمان اروپا را به خود اختصاص داد. مراکز خرید متعددی در این منطقه وجود دارد. شبکه حمل و نقل در آتاشهیر بسیار توسعه یافته است. دسترسی به هر دو پل از منطقه آتاشهیر راحتتر بوده و دو خط مترو در این منطقه وجود دارد. با توجه به نزدیکی به مرکز شهر استانبول و قیمتهای مناسب این منطقه نسبت به مناطق مرکزی، این منطقه مورد توجه اکثر مردم قرار گرفته است.

وضعیت ساخت و ساز و قیمت ملک در آتاشهیر، سال 2024 میلادی

همانطور که بیان شد وجود مرکز فینانس در این منطقه ارزش خوبی به ملک های این منطقه داده است. همچنین نزدیکی به مرکز شهر و نداشتن شلوغی های مرکز شهر باعث شده است که افراد زیادی برای زندگی و سرمایه گذاری منطقه آتاشهیر را انتخاب نمایند.

در بررسی قیمت ملک در آتاشهیر، در حالت کلی میانگین قیمت هر مترمربع آپارتمان در منطقه ی آتاشهیر در ساختمان های صفر برابر 52 هزار لیر و میانگین قیمت هر مترمربع آپارتمان در منطقه ی آتاشهیر با در نظر گرفتن کل ساختمان های منطقه برابر 48 هزار و 165 لیر می باشد. درصد افزایش قیمت آپارتمان (با در نظر گرفتن کل ساختمان ها) نسبت به سال گذشته (2023) در حدود 36 درصد می باشد.

نمودار افزایش قیمت ملک در منطقه آتاشهیر

حال با توجه به جدول زیر می توانید میزان عددی افزایش قیمت هر مترمربع آپارتمان در منطقه آتاشهیر استانبول را بررسی نمایید. با توجه به آمار عددی نمایش داده شده در جدول زیر می توان بیان کرد که این منطقه هر سال افزایش چشمگیری در قیمت آپارتمان داشته و خواهد داشت.

درصد افزایش قیمت ملک در آتاشهیر

قیمت هر مترمربع آپارتمان در محله های منطقه آتاشهیر در جدول زیر آورده شده است. اطلاعات نوشته در جدول در مارس سال 2024 جمع آوری شده است.

با بررسی جدول زیر میتوان محله های بارباروس و آتاتورک را از محله های با ارزش منطقه آتاشهیر نامید. قیمت آپارتمان در این محله ها نسبت به محله های دیگر منطقه بالا بوده و سرمایه گذاری در این محله ها پیشنهاد می شود. از پروژه های با کیفیت منطقه آتاشهیر می توان به پروژه آتاشهیر مدرن و اتو آتاشهیر اشاره کرد.

قیمت هر مترمربع آپارتمان در محله های آتاشهیر

خرید ملک در منطقه آتاشهیر استانبول

منطقه آتاشهیر یکی از محله های با ارزش بخش آسیایی استانبول می باشد. طبق اطلاعات جدول بالا محله های آتاتورک و بارباروس از محله های خوب آتاشهیر به حساب می آیند. اگر قصد خرید ملک در شهر زیبای استانبول و منطقه آتاشهیر را دارید میتوانیم با معرفی چندین پروژه آماده و در حال ساخت شما را در امر خرید آپارتمان یاری نماییم. همان طور که قبلا هم بیان کردیم از جمله پروژه های لوکس منطقه آتاشهیر می توان به پروژه های آتاشهیر مدرن، اتو آتاشهیر، آلیزه کاپادوکیا و تونا پارک اشاره کرد. علاوه بر معرفی پروژه های در حال ساخت و آماده، کارشناسان شرکت الومیگرنت با داشتن فایلهای دست دوم خوش قیمت و مناسب شهروندی شما را در انتخاب درست در امر خرید ملک در ترکیه یاری نمایند. شما می توانید با دریافت زمان مشاوره با کارشناسان ملکی شرکت الومیگرنت در ارتباط باشید. بهترین فایلهای ملکی با مناسب ترین قیمت ها را از ما بخواهید. 

پیوست به گفتگو

مقایسه ملک ها

مقایسه