منطقه بی اوغلو استانبول و بررسی قیمت ملک در بی اوغلو

منطقه بی اوغلو استانبول

منطقه بی اوغلو استانبول یکی از مناطق مهم و تاریخی در شهر استانبول، ترکیه است. این منطقه در قسمت اروپایی استانبول قرار دارد و به عنوان یکی از محله‌های قدیمی و معروف این شهر شناخته می‌شود. بی‌اوغلو یک منطقه مرکزی و پرجمعیت است که دارای فرهنگ و تاریخ غنی است. در این منطقه می‌توان به اماکن تاریخی معروفی نظیر میدان تکسیم، برج گالاتا و بسیاری ساختمان‌های دیگر با ارزش تاریخی اشاره کرد. همچنین بازارهای محلی، رستوران‌ها، فروشگاه‌ها و مکان‌های تفریحی نیز از جاذبه‌های این منطقه محسوب می‌شوند. از نظر تاریخی و فرهنگی، منطقه بی‌اوغلو یکی از مقاصد پرطرفدار گردشگران در استانبول محسوب می‌شود و تجربه‌ای فرهنگی و تاریخی گردشگران را تغذیه می‌کند.

معرفی منطقه بی اوغلو استانبول

منطقه بی اوغلو در قدیم بنام پرا (در زبان یونانی به معنای سمت مقابل یا فراتر) بود. این منطقه از سمت شمال غرب به مناطق شیشلی و کائیتهانه، از سمت شرق به منطقه بشیکتاش و تنگه بسفر و از سمت جنوب به شاخ طلایی احاطه می شود. مساحت این منطقه برابر 8.76 کیلومتر مربع می باشد. این منطقه شامل 45 محله بوده و از مهمترین و مشهورترین خیابان این منطقه می توان به خیابان استقلال اشاره کرد.

معرفی منطقه بی اوغلو استانبول

نام منطقه ی بی اوغلو که مابین شهروندان ترک استفاده می شود از نام عمارت شاهزاده ای (سلطان دوم عثمانی) گرفته شده است. از سال 1925 نام پرا از این منطقه حذف و به بی اوغلو تغییر یافت. منطقه بی اوغلو در طول سالیان سال میزبان توریست ها بوده و همیشه و در تمامی فصول سال این منطقه جمعیت زیادی از توریست ها را به خود جذب کرده است. در این منطقه کلیساهای تاریخی و مساجد و آثار باستانی تاریخی زیادی موجود می باشد.

از محله های معروف این منطقه می توان به محله ی جهانگیر اشاره کرد. ساختمان های این محله دارای منظره دریا می باشند و اینکه درآمد حاصل از اجاره ی واحدها به دلیل وجود توریست بالا می باشد. از این رو این منطقه سرمایه گذاران خارجی زیادی را به خود جلب کرده است.

وضعیت ساخت و ساز و قیمت ملک در بی اوغلو، سال 2023

همانطور که در قبل نیز اشاره کردیم بدلیل توریستی بودن منطقه بی اوغلو و بالا بودن درآمد حاصل از اجاره ی ملک های این منطقه، معاملات خرید و فروش در این منطقه بالا می باشد. معیارهای تعیین کننده ی ارزش ملک در این منطقه منظره دریا، نزدیکی به میدان تکسیم، نزدیکی به خیابان استقلال و نزدیکی به وسایل حمل و نقل عمومی می باشد. در بررسی قیمت ملک در بی اوغلو، در حالت کلی میانگین قیمت هر مترمربع ملک در منطقه ی بی اوغلو در ساختمان های صفر برابر 58 هزار و 823 لیر و میانگین قیمت هر مترمربع ملک در منطقه ی بی اوغلو با در نظر گرفتن کل ساختمان های منطقه برابر 47 هزار و 647 لیر می باشد. درصد افزایش قیمت ملک (با در نظر گرفتن کل ساختمان ها) نسبت به سال گذشته (2022) در حدود 76 درصد می باشد.

قیمت ملک در بی اوغلوحال با توجه به جدول زیر می توانید میزان عددی افزایش قیمت هر مترمربع ملک در منطقه بی اوغلو استانبول را بررسی نمایید. با توجه به آمار عددی نمایش داده شده در جدول زیر می توان بیان کرد که این منطقه هر سال افزایش چشمگیری در قیمت ملک داشته و خواهد داشت.

میزان عددی افزایش قیمت هر مترمربع ملک در منطقه بی اوغلو استانبول

خرید ملک در منطقه بی اوغلو استانبول

اگر قصد خرید ملک در منطقه بی اوغلو استانبول را دارید می توانیم بهترین پروژه های این منطقه را معرفی کنیم. از جمله پروژه های لوکس منطقه بی اوغلو می توان به پلات پیاله پاشا اشاره کرد. همچنین اگر قصد خرید از پروژه های در حال ساخت هستین می توانیم پروژه ی گلدن پالاس هلیچ رو برای شما معرفی کنیم.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید ملک در ترکیه با مشاوران با تجربه ی شرکت الومیگرنت در ارتباط باشید. مشاوران ما با معرفی بهترین پروژه ها و فایلهای دست دوم با بهترین قیمت، در مسیر خرید ملک و سرمایه گذاری در کنار شما باشند.

پیوست به گفتگو

مقایسه ملک ها

مقایسه